زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳
نوشته شده توسط : دانتل

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ در در پایه ششم به هفتم و نهم به دهم  معمولا در مرداد ماه منتشر می شود. آزمون تیزهوشان در دو مقطع ششم و نهم برگزار می‌شود و دانش آموزانی که درحال تحصیل در مقطع ششم هستند می‌توانند برای ورود به مقطع هفتم و همینطور دانش آموزانی که در حال تحصیل در مقطع نهم هستند می‌توانند برای ورود به مقطع دهم در این آزمون شرکت کنند. به همین منظور در ادامه این مطلب به موضوع نحوه دریافت و زمان اعلام نتایج تیزهوشان 1402 – 1403 در هر دو مقطع ششم به هفتم و نهم به دهم می‌پردازیم.

 منبع: زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

سازمان ملی پرورش استعداد درخشان یا به اختصار سمپاد که مسئول برگزاری آزمون تیزهوشان در مقاطع هفتم و دهم است، نتیجه این آزمون را نیز منتشر می‌کند. پس از برگزاری آزمون های تیزهوشان مقاطع هفتم و دهم و پس از گذشت یک بازه زمانی 4 تا 6 هفته، نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ و همینطور نتایج تیزهوشان نهم به دهم از سایت پنجره خدمات آموزش پرورش منتشر می‌شود.

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ در مرداد ماه منشتر می شود و داوطلبان با مراجعه به سایت پادا می توانند نتایج آزمون تیزهوشان را دریافت کنند.

پس از اعلام نتیجه هر کدام از مقاطع، شرکت کنندگان در آزمونهای نامبرده بایستی به سایت‌های مربوط به اعلام نتیجه هر مقطع مراجعه کنند و از طریق این سایت ها نسبت به دریافت نتیجه خود اقدام کنند. داوطلبان چنانچه در این آزمون نمره قبولی را کسب کرده باشند باید در مهلت تعیین شده با مراجعه به مدرسه انتخابی خود ثبت نام نهایی خود را تکمیل نمایند.

 

چگونگی مشاهده جواب آزمون

نتایج آزمون تیزهوشان برای دو مقطع هفتم و دهم از طریق مرکز ملی پرورش استعداد درخشان منتشر می‌گردد و در سایت‌های مربوطه قرار می‌گیرد. در این بخش از مقاله جهت راهنمای والدین گرامی و دانش آموزان عزیز، مراحل دریافت نتیجه را قرار داده ایم.

پس از زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان داوطلبان می‌توانند، نسبت به دریافت نتایج تیزهوشان خود از سایت مربوطه اقدام کنند، کافی است طبق مراحل زیر پیش بروند:

1️⃣ داوطلبان جهت مشاهده نتیجه آزمون تیزهوشان در پایه های هفتم و دهم باید به سایت ” my.medu.ir ” مراجعه نمایید.

برای ورود مستقیم به سایت بر روی لینک کلیک کنید.

2️⃣ ابتدا نقش خود (دانش آموز) را انتخاب کنید و سپس شماره ملی و شماره سریال ۶ رقمی شناسنامه خود را وارد کرده و بر روی گزینه ورود کلیک کنید.

3️⃣ در صحفه وارد شده جهت دریافت نتایج تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ بر روی گزینه آزمون سمپاد کلیک کنید.

4️⃣ چنانچه در زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان وارد سایت شوید با کلیک بر روی گزینه دریافت نتایج می توانید جواب آزمون خود را مشاهده نمایید. 

 

مشاوره زمان اعلان نتایج تیزهوشان 1402 – 1403

❓❗ نکته اول: چنانچه در ستون وضعیت قبولی با عبارت “ پذیرفته شده ” مواجه شوید به معنای قبولی داوطلب در این آزمون می‎باشد و همینطور چنانچه با عبارت ” عدم پذیرش ” مواجه شوید به معنای مردود شدن داوطلب است که در این صورت، کارنامه تیزهوشان داوطلب نیز قابل رویت است.

زمان اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان تا چند روز پس از اعلام نتیجه می باشد.

 چنانچه داوطلبان آزمون تیزهوشان حین تکمیل فرم ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ در الویت هایشان مدارس تیزهوشان را انتخاب نکرده باشد، در ستون وضعیت قبولی با عبارت “ عدم انتخاب ” مواجه خواهند شد.

 لازم است اشاره کنیم که در قسمت ستون ” محل پذیرش ” داوطلبان می‌توانند نشانی مدارس تیزهوشانی که زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان پذیرفته شده‌اند را رویت کنند. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 1402 – 1403 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ در چه تاریخی می باشد؟

    زمان اعلام نتایج تیزهوشان معمولا در مرداد ماه می باشد که در متن مقاله زمان دقیق را را ذکر کرده ایم.

    منبع: زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان





:: برچسب‌ها: زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 خرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: